Хто такий соціальний педагог?

Соціальний педагог- це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.

Шпак Вікторія Олександрівна

Дата народження: 23 лютого 1991 р.
Освіта: вища, у 2015 році закінчила Національний університет біоресурсів і природокористування України у м. Києві

Спеціальність: соціальний педагог, спеціаліст

Педагогічний стаж: 9 років

Стаж роботи у Шепетівському навчально-виховному комплексі №3: 6 років

Посада: Соціальний педагог
Курси підвищення кваліфікації (ХОІППО): 2018-2019н.р.


  СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ:

- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;

- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;

- допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;

- проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);

- є посередником між школою, сім'єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.

ПРОФЕСІЙНІ ПРИНЦИПИ

НАПРЯМИ РОБОТИ

Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

- формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
- охорона і захист прав та інтересів дітей;
- вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
- вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
- створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
- організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
- попередження конфліктів в учнівських колективах;
- допомога у професійному самовизначенні;
- орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
- профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями "групи ризику";
- взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

Печенюк Ірина Володимирівна

Дата народження: 27 червня 1994 р.
Освіта: вища, у 2016 році закінчила Житомирський державний університет ім. Івана Франка

Спеціальність: Практична психологія

Педагогічний стаж: 5 роки

Стаж роботи у Шепетівському навчально-виховному комплексі №3: 5 років

Посада: Практична психологія
Курси підвищення кваліфікації (ХОІППО): 2020-2021н.р.


Мета роботи практичного психолога в закладі освіти 

•Здійснювати психолого-педагогічний супровід дітей, що потребують уваги психолога . 


•Проводити корекційно - розвивальні заняття з розвитку пізнавальної та емоційно - вольової сфери дітей. 

•Сприяти повноцінному особистісному і інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі. 

•Забезпечувати індивідуальний підхід до кожної дитини на основі її психолого - педагогічного вивчення. 

•Сприяти психолого-педагогічній компетенції батьків та педагогів щодо психологічного розвитку дитини.

- Шепетівський навчально-виховний комплекс №3 у складі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Н.Рибака та ліцей з поглибленим вивченням військово-фізичної підготовки» Хмельницької області   - 2020 -
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати