Хто такий соціальний педагог?
Соціальний педагог- це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.
Шпак Вікторія Олександрівна
Дата народження: 23 лютого 1991 р.
Освіта: вища, у 2015 році
закінчила Національний університет біоресурсів і природокористування України у м. Києві
Спеціальність: соціальний педагог, спеціаліст
Педагогічний стаж: 9 років
Стаж роботи у Шепетівському навчально-виховному комплексі №3: 6 років
Посада: Соціальний
педагог
Курси підвищення
кваліфікації (ХОІППО): 2018-2019н.р.
СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ:
- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
- допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
- проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
- є посередником між школою, сім'єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.
ПРОФЕСІЙНІ ПРИНЦИПИ
НАПРЯМИ РОБОТИ
Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:
- формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
- охорона і захист прав та інтересів дітей;
- вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
- вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
- створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
- організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
- попередження конфліктів в учнівських колективах;
- допомога у професійному самовизначенні;
- орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
- профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями "групи ризику";
- взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.
Печенюк Ірина Володимирівна
Дата народження: 27 червня 1994 р.
Освіта: вища, у 2016 році закінчила Житомирський державний університет ім. Івана Франка
Спеціальність: Практична психологія
Педагогічний стаж: 5 роки
Стаж роботи у Шепетівському навчально-виховному комплексі №3: 5 років
Посада: Практична психологія
Курси підвищення кваліфікації (ХОІППО): 2020-2021н.р.
Мета роботи практичного психолога в закладі освіти
•Проводити корекційно - розвивальні заняття з розвитку пізнавальної та емоційно - вольової сфери дітей.
•Сприяти повноцінному особистісному і інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі.
•Забезпечувати індивідуальний підхід до кожної дитини на основі її психолого - педагогічного вивчення.
•Сприяти психолого-педагогічній компетенції батьків та педагогів щодо психологічного розвитку дитини.